Egy ingatlanos tollából

profteam-ingatlan

profteam-ingatlan

Bemutatkozás

2018. augusztus 26. - holloz

Na hol is kezdjem?

Kezdhetném ott, hogy Cegléden születtem, Albertirsán nőttem fel, mozgalmas gyerekkorom volt........stb, de ez nem biztos, hogy mindenkit érdekel. Persze, ha valaki szeretné tudni a történet végét, neki külön elmesélem.

Szóval a lényeg az, hogy 20 év szakácsként (az utolsó 8 évben már séfként) eltöltött idő után éreztem, hogy váltanom kell, mert sajnos nemsokat láttam a családom és nagyon hiányoztak. Így léptem egy nagyon és egy-két kisebb más irányú munka után megismerkedtem az ingatlanértékesítéssel. Elsőre úgy gondoltam, na oké pár hónap itt, aztán megyünk tovább az útkeresésen........na ennek már több mint 4 éve. A helyzet az, hogy megszerettem.

Rájöttem szeretek lakásokkal és emberekkel foglalkozni. Annyi érdekes ember és lakás van, hogy ezt nem lehet, nem szeretni.

Persze közben azért nagyon nehéz is, hiszen össze kell hozni úgy az embereket, hogy mindenki elégedett legyen és ne sérüljön senki, mert ha egy üzletben vannak vesztes felek az szerintem nem sikeres üzlet.

Szóval teszem, amihez értek és értékesítek és ami a legfontosabb: ha valamit csinálsz azt csináld teljes odaadással, mert ha nem, akkor inkább ne csináld.

 

Holló Zoltán

img_9681.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://profingatlan.blog.hu/api/trackback/id/tr6914204039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása